[Bolt Action] Zusatzregeln von Warlord (keine PDFs)

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MacGuffin
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Re: [Bolt Action] Zusatzregeln von Warlord (keine PDFs)

Beitrag von MacGuffin » Mi 19. Mär 2014, 13:42

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kaempes
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Re: [Bolt Action] Zusatzregeln von Warlord (keine PDFs)

Beitrag von kaempes » Mi 19. Mär 2014, 17:23

Noch was neues:

http://www.warlordgames.com/rules-warpl ... lt-action/

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Re: [Bolt Action] Zusatzregeln von Warlord (keine PDFs)

Beitrag von Cavian » Mi 19. Mär 2014, 18:23

Naja treffen generell erst mal nur auf die 4 weil immer bewegt.
mal ein auszug
WARPLANES shooting

When the plane itself opens fire, the ‘moving and firing’ modifier always applies, so their basic chance of hitting is 4+. Warplanes’ weapons are never in long range as they always shoot from 12” or less from their target, and are never in ‘point blank’ range. Cover modifiers apply as normal – work out the line of sight of the plane from its guns, as normal. Also keep in mind that the target unit can go Down as normal, and that the negative modifier from Pin markers does indeed apply. Note that Recce vehicles cannot use their Escape ability when attacked by a warplane.

When rolling to damage ground vehicles, warplanes always hit the target’s top armour, regardless of their position (which makes them very good against open topped vehicles!).

Some warplanes have weapons called ‘bombs’ or ‘rockets’, which are followed by a number in brackets. These weapons count as a howitzer that can be fired only a number of times equal to the number in brackets, either simultaneously or in separate turns. For example a bombs (2) weapon can be fired twice during the game, either both at the same target in the very same turn, or once against a target in a turn, and then once against another target in a later turn. Bombs count as medium howitzers, rockets count as heavy howitzers.

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Re: [Bolt Action] Zusatzregeln von Warlord (keine PDFs)

Beitrag von Krautwerk » Mi 4. Jun 2014, 13:07

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Re: [Bolt Action] Zusatzregeln von Warlord (keine PDFs)

Beitrag von MacGuffin » Sa 14. Jun 2014, 11:26

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Re: [Bolt Action] Zusatzregeln von Warlord (keine PDFs)

Beitrag von MacGuffin » Mi 29. Okt 2014, 20:15

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Re: [Bolt Action] Zusatzregeln von Warlord (keine PDFs)

Beitrag von Helmhold » Mi 29. Okt 2014, 21:04

Oberst Manuell hat geschrieben:Regeln für War Reporters hinzugefügt.
Die erinnern mich irgendwie an die SAGA-Barden. :)

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Re: [Bolt Action] Zusatzregeln von Warlord (keine PDFs)

Beitrag von MacGuffin » Mi 12. Nov 2014, 19:24

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Re: [Bolt Action] Zusatzregeln von Warlord (keine PDFs)

Beitrag von MacGuffin » Mi 21. Jan 2015, 20:25

Steiner hinzugefügt. Hier auch noch mal das FAQ eingefügt (das alte war auch hier im Thread)...
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